Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.  Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą politykę.

[Zamknij]

Oświadczenie dotyczące tekstu w portalu "natemat.pl"

13-10-2016

12 października br. portal "natemat.pl" opublikował tekst Kamila Sikory zatytułowany „Hojny gest resortu Glińskiego. Fundacja żony ministra kultury dostała 50 tysięcy”. Tak sformułowany tytuł jest nierzetelny i zawiera przekłamanie. Małżonka ministra kultury nie jest prezesem ani właścicielką fundacji, która otrzymała ministerialne dofinansowanie i nie uczestniczy w jej projektach ani w pozyskiwaniu środków na jej działalność.

Dotację z MKiDN na projekt „Nasi mecenasi” otrzymała Pracownia Badań i Innowacji Społecznych "Stocznia" . Pani Renata Koźlicka-Glińska zasiada w Radzie Fundacji  jako przedstawicielka jednego z fundatorów - Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności. Funkcja ta nie wiąże się z zarządzaniem „Stocznią” ani z bieżącymi pracami Fundacji.

powrót

koniec głównej treści